dinsdag 13 augustus 2013

THE PIN GALLERY AMSTERDAM









































Als ik een platform zou moeten noemen waar ik mijn inspiratie vandaan haal, zal Pinterest zeker genoemd worden. Sinds kort ben ik hier zelf ook actief op. Nog steeds ben ik iedere dag verbaast over de hoeveelheid inspiratie die je hier tot je beschikking hebt. 
Toen ik een tijdje terug the PIN Gallery tegenkwam op facebook besloot ik deze week ook zeker een kijkje te nemen. Wat een mooie ruimte is er voor deze gallery uitgekozen! In deze ruime, witte, frisse en industriële ruimte komen de beelden het beste tot hun recht. Erg leuk om te zien hoe andere bloggers geïnspireerd raken door Pinterest. Er hangt een mooie verzameling aan beelden die kenmerkend is voor de stijl en sfeer van de bloggers. Nog geen tijd gehad om langs te gaan? Tot aanstaande zondag is the PIN gallery nog te bezichtigen op de Lauriergracht te Amsterdam. 
Fotografie: eigen beeld



Geen opmerkingen:

Een reactie posten