zaterdag 3 augustus 2013

HOUSE DOCTOR 2013 MINDFUL LIVING











































Sinds ik kennis heb gemaakt met het Deense merk House Doctor ben ik een groot fan. Je kan je wel indenken hoe blij ik deze week was de nieuwe catalogus Moments 2013 Mindful Living in ontvangst te mogen nemen. Door middel van deze nieuwe collectie wil House Doctor de natuur weer in huis brengen. Licht hout wordt gecombineerd met ruwe tegenhangers zoals koper, messing, zilver en steen. Deze combinatie van materialen in je huis geeft je een gevoel van rust en ontspanning.
De nieuwe uitvoering van het bekende House Doctor bureau vind ik een goede toevoeging aan hun collectie. Ook vind ik de koperen lampen erg grappig, tevens een erg leuk DIY idee!
Beeld: House Doctor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten